دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ "دل آشوب" از حمید عسکری و امیر ایران نژاد

 

تو که با من خودی هستی
همه دنیامو میشناسی
بدون تو نمیتونم (2)
بگو با من هم احساسی (2)

توجه کن به حال من
منی که بی تو دلگیرم
بدون تو دل آشوبم (2)
دیگه آروم نمیگیرم (2)

نمیدونی که این روزها چه بارونی تو چشمامه
هنوزم عطر دست تو رفیق خوب دستامه
تعجب میکنم از تو که از فردا نمیترسی
تو انگار با شب و گریه علیه عشق هم دستی

بدون تو نمیتونم تو خیلی وقته میدونی
بیا احساستو رو کن بگو با من تو میمونی
بگو با من تو میمونی ...

توجه کن به حال من
منی که بی تو دلگیرم
بدون تو دل آشوبم (2)
دیگه آروم نمیگیرم (2)

نمیدونی که این روزها چه بارونی تو چشمامه
هنوزم عطر دست تو رفیق خوب دستامه
تعجب میکنم از تو که از فردا نمیترسی
تو انگار با شب و گریه علیه عشق هم دستی

بدون تو نمیتونم تو خیلی وقته میدونی
بیا احساستو رو کن بگو با من تو میمونی
بگو با من تو میمونی ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: جمعه 9 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com